Physical Address

304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

انواع استانداردهای لوله مانیسمان

لوله مانیسمان فولادی + آشنایی با استانداردها و آلیاژهای پر کاربرد

لوله مانیسمان فولادی یا بدون درز با توجه به استانداردهای که در این پست به آن اشاره میکنیم و انجام فرایندهای خاص مطابق با جدول استاندارد ASME B36.10 تولید می‌شود که این امر موجب می شود که بدنه‌ای یکدست و بدون درز داشته باشد .

لوله آهنی بدون درز
لوله های فولادی بدون درز

انواع استانداردها و آلیاژهای پر کاربرد لوله مانیسمان یا بدون درز کربن استیل

استاندارد ابعاد لوله مانیسمان :

  • API 5L
  • ASME B36.10

استاندارد متریال :

  •  ASTM  A106/ASTM A53/ASTM A333

گرید متریال :

  • API 5L : Grade B, X42, X46, X52, X56, X60, X70, X80 and in PSL1 or PSL2
  • ASTM : GR.A / GR.B / GR.C

رده (SCH) :

  • SCH10 , SCH 20 , SCH 30 , SCH STD , SCH 40 , SCH 60 , SCH XS , SCH 80 , SCH 100 , SCH 120 , SCH 130 , SCH 140 , SCH 160 , SCH XXS

درباره استانداردهای لوله مانیسمان:

ASTM A106: این استاندارد لوله های فولادی کربن بدون درز را برای سرویس در دمای بالا پوشش می دهد. ترکیب شیمیایی، خواص مکانیکی و تحمل ابعادی لوله ها را مشخص می کند.

ASTM A53: برای لوله های گالوانیزه بدون درز در سرویس های فشار کم و متوسط ​که ترکیب شیمیایی، خواص مکانیکی و تحمل ابعادی لوله ها را مشخص می کند.

ASTM A335: این استاندارد لوله های فولادی آلیاژی فریتی بدون درز را برای سرویس در دمای بالا پوشش می دهد. ترکیب شیمیایی، خواص مکانیکی و تحمل ابعادی لوله ها را مشخص می کند.

ASTM A333: برای لوله های فولادی مناسب کارکرد در دمای پایین که ترکیب شیمیایی، خواص مکانیکی و تحمل ابعادی لوله ها را مشخص می کند.

ASTM A312: این استاندارد لوله های فولادی زنگ نزن آستنیتی بدون درز، جوش داده شده و بسیار سرد کار شده را برای سرویس های خورنده و در دمای بالا پوشش می دهد. ترکیب شیمیایی، خواص مکانیکی و تحمل ابعادی لوله ها را مشخص می کند.

API 5L: این استانداردی است که توسط موسسه نفت آمریکا (API) توسعه یافته است که لوله های فولادی بدون درز و جوش داده شده را برای استفاده در صنعت نفت و گاز پوشش می دهد. ترکیب شیمیایی، خواص مکانیکی و تحمل ابعادی لوله ها را مشخص می کند.

برای مشاهده قیمت امروز لوله مانیسمان فولادی وارد لینک زیر شوید.

برای مشاهده قیمت کالا کلیک کنید
مشاهده قیمت های امروز انواع لوله های بدون درز